🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چهارنعل

(ثبت: 266557) دی 9, 1402 

 

ضربان قلبم
چهارنعل می تازند
بر رگ های بی انتها
وقت دیدار است

شیدا شهبازی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. سلام و درود

    وقت دیدار است

  2. سلام و درود

    سخن عشق همیشه جاودان می ماند

    در پناه خدا 🌱👏👏👏👏👏👏👏🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا