🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چوپان دلم

(ثبت: 234300) آذر 19, 1399 

 

هرگاه
آواز آبی چکاوک ها را
در میان گل های سرخ میشنوم

رمه ی کلمات را بر دشت کاغذها هی می کنم
تا شرح دلتنگی ام را با تو حکایت کنم
اما
توان نوشتن در من نیست

چوپان دلم
صبح تا شام در نی مینوازد
چگونه بنویسم وقتی
واژه ای یاری ام نمی کند؟

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):