🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کتابخانه‌ی من

(ثبت: 3145) دی 29, 1395 
کتابخانه‌ی من

ﮐﺘﺎﺏ ﻫﺎﯾﻢ ﺭﺍ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﮐﺎﺷﺖ
ﺁﻧﻬﺎﯾﯽﮐﻪﺟﻠﺪ ﺳﺒﺰ ﺩﺍﺭﻧﺪ.
ﺟﻠﺪ ﻫﺎﯼ ﺁﺑﯽ ﺭﺍ
ﺑﻪ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﭘﺮﺗﺎﺏ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﮐﺮﺩ.
ﻭ ﮐﺘﺎﺏ ﺧﺎﻧﻪﺍﻡ
ﺑﺎﺩﮐﻨﮏ‌هاییﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﺑﻮﺩ
 ﺭﻧﮕﺎﺭﻧﮓ
ﺩﺭ ﺩﺳﺖ ﮐﻮﺩﮐﺎﻧﯽ
ﮐﻪ ﻓﻘﻂ ﺍﻧﺪﯾﺸﻪﯼ ﺑﺎﺯﯼ ﺭﺍ ﻣﯽﺩﺍﻧﻨﺪ

اشکان‌ ملک‌پور

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. نگار حسن زاده

    دی 30, 1395

    درود جناب ملک پور 

    بسیار زیبا

    موفق باشید

    • اشکان ملک پور

      بهمن 2, 1395

      عرض ادب و احترام دارم 

      ممنونم از زمانی که اختصاص دادین 

  2. طارق خراسانی

    بهمن 1, 1395

    سلام بر اشکان عزیزم

    ن بر این اندیشه

    اثری فاخر از شما خواندم

    درود  ها بر شما

    در پناه خدا

    • اشکان ملک پور

      بهمن 2, 1395

      بی سلام عزیز میدونمت استاد

      زنده باشید /قدردانم