🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کج

(ثبت: 258763) اردیبهشت 15, 1402 
کج

#کج

کج می چینی
آجر به آجر
دیوار های اعتماد را

و من
تا ثریای اوهام
کج می روم‌

 

#شیدا_شهبازی
#سپکو

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 15, 1402

    سلام
    شعر زیبایی ست
    اما برج پیزا وقتی ساخته شد سازه ای عمود بر زمین بود
    به احتمال بسیار قوی رانش زمین عامل زاویه دار و یا به عبارتی کج شدنش می باشد.

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 15, 1402

      سلام و احترام
      بله فرمایش شما صحیح هست
      هدفم از عکس بلندی و کجی بوده که تا آسمان رسبده

    • اردیبهشت 16, 1402

      درود بر شما
      بله تکان های میان گسلی و رانش و پدیده ای عجیب بنام “قوز زمین”… یعنی گردتر شدن و خمیدگی فقرات زمین، که روندی مانند قوز کمر انسان دارد! شگفتا.

      کوتاه و زیبا بود🌹

  2. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 15, 1402

    احسنت

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا