🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کرمان در سوگ

(ثبت: 266789) دی 17, 1402 

 

پَستی کشیده ماشه‌ای را بار دیگر
عرض خیابانی شده صحرای محشر

طفلی که در آغوش مادر بود، ناگاه
افتاد در دریای خون بی‌پا و بی‌سر

آژیر شومی می‌کشد ماشین اِمداد
نعش عزیزی کرده امّا سدّ معبر

داغی به جان مردم کرمان نشسته‌ست
هر گوشه‌ای دسته گلی گردیده پرپر

می‌آید از گلزار شهر مهربانی
فریادهای ممتدِ « الله اکبر »

 

فارغ از هرگونه گرایش عقیدتی، ضمن محکوم کردن این جنایت و هر نمونه‌ی دیگر از حملات تروریستی در هر کجای دنیا، به همشهریان شریفم در کرمان تسلیت عرض می‌کنم …
1402/10/13

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نقدها
  1. درود بر شما جناب حجت
    بنده به تازگی در این سایت ثبت نام کردم اما از مدتی پیش کارهای شمارو دنبال کردم و بی نهایت از اشعارتون لذت میبرم. واقعا هنرمندانه قلم میزنید. ببخشید وقتتون رو گرفتم.
    موفق و شاد و سلامت باشید
    در پناه خدا

    • معین حجت

      دی 17, 1402

      درود و عرض ادب …
      به سایت وزین شعر پاک و صفحه‌ی این حقیر بسیار خوش آمدید
      سپاسگزارم بزرگوار شما لطف دارید🙏🙏🙏💐💐💐

نظرها
  1. درودها جناب دوست معین حجت شاعر بزرگمهر
    حضرت استادی عالی سروده است
    “کرمان دل عالم است و ما اهل دلیم”
    همچنین شما نیز عالی سروده اید

    داغی به جان مردم کرمان نشسته‌ست
    هر گوشه‌ای دسته گلی گردیده پرپر

    می‌آید از گلزار شهر مهربانی
    فریادهای ممتدِ « الله اکبر »
    معین حجت
    عرض تسلیت و ارادت

    • معین حجت

      دی 17, 1402

      درود استاد یزدانی بزرگوار …
      سپاس از ابراز همدردی شما و لطف‌تان به حقیر …
      🙏🙏🙏💐💐💐

  2. سلام و درود بر شما
    بسیار عالی

    • معین حجت

      دی 17, 1402

      درود بانو بیرانوند گرامی …
      سپاسگزارم🙏💐

  3. درود بر شما
    با آرزوی سلامتی و توفیق الهی برای شما و شادی روح همه شهدا 🌹🌹

    • معین حجت

      دی 19, 1402

      درود و عرض احترام…
      سپاسگزارم جناب سیدحسینی بزرگوار 🙏🙏🙏💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا