🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نهراس

(ثبت: 269554) اردیبهشت 17, 1403 

 

شاعر از شیوه‌ی انکار حقایق نهراس
هرگز از کُندی حرکات دقایق نهراس

نیم قرن است فقط مونس تو آینه‌هاست
از تو دور است اگر آدم لایق نهراس

این طبیعی‌ست که پژمرده شود باغ دلت
باغبان گفته که از مرگ شقایق نهراس

سرزنش کرد اگر رهگذری حال تو را
ذرّه‌ای از سخن تلخ خلایق نهراس

قسمت این است که در کام بلا غرق شوی
هر زمان چپ که شود لاشه‌ی قایق نهراس

هرچه در خواسته‌اش هست خدا، آن بشود
از روالِ کجِ سرکوبِ سلایق نهراس

در بهشت است پذیرای تو چون حضرت عشق
بسته شد محفل احساسِ علایق نهراس

 

 

 

نظرها 12 
  1. عظیمه ایرانپور

    اردیبهشت 17, 1403

    درود بر شما
    خیلی زیباست
    قلمتان سبز🌸

    • معین حجت

      اردیبهشت 18, 1403

      درود … سپاسگزارم بانو🌺🌺🌺

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 17, 1403

    سرزنش کرد اگر رهگذری حال تو را
    ذرّه‌ای از سخن تلخ خلایق نهراس

    قسمت این است که در کام بلا غرق شوی
    هر زمان چپ که شود لاشه‌ی قایق نهراس.
    هزاران درود استاد🌹

    • معین حجت

      اردیبهشت 18, 1403

      درود استاد طارق عزیز…
      سپاس از حضورتان🙏🌺🌺🌺

  3. حمید گیوه چیان

    اردیبهشت 17, 1403

    هزاران درود بر استاد شعر و ادب جناب حجت بزرگوار
    بینهایت لذت بردم از سروده ی ارزشمندتان
    دمتان گرم و وجودتان پر عشق
    شاد و سلامت باشید👏👏👏👏👌👌👌❤️❤️❤️

    • معین حجت

      اردیبهشت 18, 1403

      درود حمید آقای بزرگوار…
      شما همیشه لطف دارید 🙏🙏🙏🌺🌺🌺

  4. مهدی محمدی

    اردیبهشت 18, 1403

    سلام و عرض ادب استاد قلمتان تابان

    • معین حجت

      اردیبهشت 18, 1403

      درود و عرض احترام…
      سپاسگزارم 🙏🌺🌺🌺

  5. حدیث عبدلی

    اردیبهشت 18, 1403

    شاعر از شیوه‌ی انکار حقایق نهراس
    شاعر از شیوه‌ی انکار حقایق نهراس
    شاعر از شیوه‌ی انکار حقایق نهراس…

    سلام و عرض احترام
    جناب حجت گرانقدر سروده ی شجاعی را خلق کرده اید
    دست مریزاد…
    حقیقت همیشه روشن و پیروز است و خواهد ماند…

    قلم سرخ تان نویسا 💮🌹

    • معین حجت

      اردیبهشت 18, 1403

      درود بانو بزرگوار …
      سپاسگزارم از توجه و محبت شما🙏🙏🙏🌺🌺🌺

  6. مهدی سیدحسینی

    اردیبهشت 26, 1403

    درود جناب استاد حجت
    قلمتان نویسا و ماندگار 🌷🌷

    • معین حجت

      اردیبهشت 26, 1403

      سپاسگزارم جناب سید حسینی🙏🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا