🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کوچه

(ثبت: 261922) تیر 25, 1402 

 

بن بست شد
این کوچه

دوست داشتنم اما
راه
درازی
دارد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. فیروزه سمیعی

    تیر 25, 1402

    درودتان باد مهربانو گودرزی ادیب گرانقدر 💖
    زیبا سروده اید و ژرف در معنا ✨🌺🍀
    زنده باد👏👏👏👏
    نویسا مانید وسبز وسرفراز
    🍀🌺✨🌸🌹🌻⁦♥️⁩🌻🌹🌸✨🌺🍀

    • فروغ گودرزی

      تیر 29, 1402

      سپاس از نگاه پر مهر سما بانو جانم

  2. محمدعلی رضاپور

    تیر 28, 1402

    سلام و درود و خدا قوت

  3. محمدعلی رضاپور

    تیر 28, 1402

    بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام و درود

    حسینه ی مجازی شعر پاک به مناسبت ماه محرم حسینی در انتظار همراهی شما بزرگواران است.

    امید که با اشعار و مطالب ارجمندتان، حسینیه ی شعر پاک را، رونق افزا باشید!
    اجرتان با مولا حسین علیه السلام

    نشانی حسینه ی مجازی سایت 👇

    https://sherepaak.com/261937/—-

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا