🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گرگ نما

(ثبت: 3400) بهمن 29, 1395 
گرگ نما

در خواب‌های آشفته‌ام 
به شعر نشسته است
لیسه میزند 
کهنه‌زخمها را
گرگی که زوزه می‌کشد 
در نمای من

اشکان ملک‌پور 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سحر جهانی

    بهمن 30, 1395

    سپیدزیباییست…..

    درود برشما…….

  2. جواد مهدی پور

    اسفند 1, 1395

    درود بر شما جناب ملک پور گرامی

    زنده باشید

  3. محمدرضا جعفری

    اسفند 1, 1395

    درود //////////موفق باشید ان شاالله تعالی ……..

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا