🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی محمدجواد منوچهری
تاریخ تولد: 1362/02/04
جنسیت: مرد
شهر: مشهد
بیوگرافی:

ساکن مشهد هستم
از سیزده سالگی شعر می نویسم
مدرس عروض و قافیه
شانزده کتاب گروهی شامل یک اثر تا چهل اثر در هر کتاب دارم
کتاب اصلی ام به نام «گیدا»توسط انتشارات اورازان به تازگی چاپ و منتشر شده است

دوستان و عزیزان همراه ،حقیر مشهدی هستم
و چند دهه شعر می نویسم..با همین نام و فامیل دوست بزرگوار دیگری در سایت حضور دارند که شیرازی هستند
که نه نسبتی با حقیر دارند و نه خط و مشی ایشان با بنده یکسان است

پاینده باشید به مهر

آخرین اشعار محمدجواد منوچهری

همساده قدیم بست پایین شمایُم

محمدجواد منوچهری 20 خرداد 1402

 

هَمسادِ قدیمِ بست پایین شمایُم

غزل

خوانش: 138

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

میان فوج کبوتر کلاغ تنها بود

محمدجواد منوچهری 19 خرداد 1402

 

اگرچه صحن و‌ سرای بهشت زیبا بود

غزل

خوانش: 116

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

تعداد نقد: 2

هرکسی از این قطار افتاده بیرون باخته

محمدجواد منوچهری 15 خرداد 1402

 

او که طرحی نو میان سیل غم انداخته

غزل

خوانش: 207

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

حرم برای دل تنگ مبتلا بنویسم

محمدجواد منوچهری 14 خرداد 1402

 

کنار نام علی می شود رضا بنویسم

غزل

خوانش: 216

سپاس: 11

تعداد نظر: 9

غزل

خوانش: 247

سپاس: 4

آخرین نوشته های ادبی محمدجواد منوچهری

خوانش: 514

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

گورخوابها

محمدجواد منوچهری 21 بهمن 1395

سلام وعرض ادب وقت بخیر بزرگواران.

برای مدتی بحث گور خوابها مثل خیلی از مسائل دیگر  خیلی خیلی داغ شد و بحث روز محافل و کم کم به دست فراموشی سپرده شد،هرکس بنا بهرشغل وحرفه خود از آن سخنی بر زبان آورد

خوانش: 409

سپاس: 2

تعداد نظر: 10