🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی حامد نصیری
تاریخ تولد: 13640124
جنسیت: مرد
شهر: جالوس
بیوگرافی: مباش در پی آزار و هرچه خواهی کن که در طریقت ما غیر ازین گناهی نیست
آخرین اشعار حامد نصیری

نهانی دگر

حامد نصیری 10 اردیبهشت 1396

سرمنشأ هر جهان ، ز جانی دگر است

جانی که توراست ، در جهانی دگر است

رباعی

خوانش: 574

سپاس: 5

تعداد نظر: 11

یلدا

حامد نصیری 29 آذر 1394

..

هایکو

خوانش: 798

سپاس: 8

تعداد نظر: 14

چشمان تو

حامد نصیری 21 آذر 1394

تا سوژه ای به خوبی چشمان مست توست
من کِی ز کار شعرِ تو گفتن رها شوم !؟

حامد نصیری

تک بیت

خوانش: 594

سپاس: 7

تعداد نظر: 7

پشتِ گوش

حامد نصیری 07 آذر 1394

گفتم از خویش مرنجان دگر این شیدا را
گفتی از رنج بری گنجِ مرا ، ای دارا

گفتم از چشم مینداز منِ رسوا را
گفتی آغوش به پایان بَرَد این بلوا را

خوانش: 247

سپاس: 0

تعداد نظر: 5

هیچ

حامد نصیری 07 آذر 1394

گفتم به تو من هیچ ندارم جز تو
گفتی که به هیچ قانع باید بودن

من هیچ گزیدم و تورا هیچ نشد
بر هیچ خطاست هیچ را افزودن

خوانش: 425

سپاس: 0

تعداد نظر: 2

آخرین نوشته های ادبی حامد نصیری

فصل رقص

حامد نصیری 05 آبان 1395

مپندار که بیکار ایستاده ام 

من با موسیق سبز و آبی فلک  در رقصم 

آن که عاشق رقص ماست ، فصل ها را تنها برای دیدن رقص های رنگ برنگ ما تغییر میدهد ….


خوانش: 244

سپاس: 1

تعداد نظر: 3