🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گلایه

(ثبت: 268021) اسفند 8, 1402 
گلایه

بسمه العزیز
گلایه

باز آمدم من از وفا دیگر پریشانم مکن
باز از جفای خویش در حسرت گریزانم مکن

افتاده ام از پای در عشقت بیا دستم بگیر
در آن فراز و این نشیب افتان و خیزانم مکن

اشکم به خون آلوده شد در روزگار دوریت
اندک مراعاتی کن آخر اشکریزانم مکن

حرمت بگیر و اندکی هم مهربان شو جان من
بر هیچ و پوچ بازیت با خود ستیزانم مکن

پروا کن آخر از خدای و اندکی با من بساز
با کفر خود دیگر عزیزم قصد ایمانم مکن

مهدی به جان آمد ز جورت چون برفت از پیش تو
این بار دیگر از وفای خود پشیمانم مکن

 

#مهدی_رستگاری
یکم شهریور سال یکهزار و چهارصد خورشیدی
بیست و چهارم اوت سال ۲۰۲۱ میلادی
غزل سرایی‌ در گروه ادبی «ادیبانه»

دفتر شعر روزگاران
۲۲۳

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    اسفند 8, 1402

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🌷

    • مهدی رستگاری

      اسفند 9, 1402

      درود و سپاس بانوی گرامی. لطف تان پاینده🌹

  2. صدیقه پناهنده

    اسفند 11, 1402

    درود زیبا سرودید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا