🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یاد باد آن روزگاران

(ثبت: 243996) دی 10, 1400 

 

یاد باد آن روزگاران
در میان این هیاهو
یاد تو آرامش جان بود
مثل یک دیوانه ای که
با خیالت راه می رفتم
می خندیدم و آواز می خواندم

اکنون چون کشتی بی ناخدا
بر بستر دریا
اسیر خشم طوفان و شلاق بارانم
تنهای تنها
سر گشته و حیران
با خود می کنم نجوا
یاد باد آن روزگاران

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):