🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یاد

(ثبت: 241604) شهریور 18, 1400 

 

حرف هایم
را
چون دانه های معلق
به ردیف
بر نخ های نامرئی حضورت
می آویزم
هر بار که
حضور خیال انگیزت
با غم چشمانم
رو در رو می شوند

یک واژه ی نگفته
بر ذکر نامت می افزایم

#شیدا_شهبازی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا