🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یلدا

(ثبت: 225567) اردیبهشت 7, 1399 

 

هوای خانه ابری، آسمان ابری، دلم بارانی امشب
درون سینه بغضی میکُشد تن را، دلم قربانی امشب
صدای پای یلدا میرسد در آخرین شب های پاییزی
دراین فصل پر از باریدن باران دلم زندانی امشب
سکوت سرد تلخی میکنم، در پشت شیشه قهوه مینوشم
به یاد خاطراتی که گذشته در دلم ویرانی امشب

#آذر_رئیسی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا