🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یلدا

(ثبت: 254540) دی 14, 1401 

 

بیا تا با غزل جانی بگیریم
و شاید درد و درمانی بگیریم

بیا با خواندن یک بیت حافظ
از این سرچشمه سامانی بگیریم

 

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    دی 14, 1401

    سلام

    خوش آمدید

    بیا تا با غزل جانی بگیریم
    و شاید درد و درمانی بگیریم

    بیا با خواندن یک بیت حافظ
    از این سرچشمه سامانی بگیریم

    منتظر اشعار خوبتان هستیم

    زنده باشید

    💐💐💐🙏

    • ص.ک دریا

      دی 17, 1401

      سلام استاد عزیز ممنون از نظرتون 🙏🙏💐

  2. سلام عالی بود موفق باشید و پیروز

  3. سلام و درود و خدا قوت

  4. مهرداد مانا

    دی 15, 1401

    سلام
    شما را پیش از این زیارت نکرده ام و یا این که یادم نمی آید . به هر حال خوش آمدی
    اگر وزن ترانه را در نظر بگیریم ( مفاعیلن مفاعیلن فعولن ) همه چیز کافی ست . اما خود بنده در خواندن مصرع سوم کمی احساس کردم وزن پر نشده و فکر کنم دوستان عروض شناس بهتر از بنده بتوانند موضوع را باز کنند

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا