🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 …

(ثبت: 209445) اردیبهشت 1, 1398 

گفتی که مرده‌ای
ولی گور تو مخفی ماند
چنانکه قرن‌هاست…
گله روباه ساعت زمین را ربوده

چشمانم را میفشارم
تو را نخست کجا دیده اند؟
شاید…
در ابتدای هیاهوی زمین
وقتی دهان قسطنطنیه بوی شیر می‌داد
یا در خواب مغناطیسی یک درخت
که بار جنون میکشید

تو همیشه درگذاری…
مثل ناقوس بی‌‌رمق قاصدک های قطبی
مثل رقص ققنوس‌وار یک درخت آذرگرفته
که در خیالی برف‌آلود
فروردین را نجات می‌داد
و قایقی قدمتی
که رویای ماهی‌های قرمز را
به اقیانوس،،،پیوند

امروز اما…
شبیه دیروز
دستان پینه‌بسته نور
از لابلای قنوت قله های قاف
پنجره های بسته را غسل می‌داد و…
…راستی
مگر بوستان سرو میمیرد!

مهتاب دوستان(سرو)_۱۳۹۸/۱/۳۰

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 1, 1398

    سلام بر مهتاب عزیزم

    دلتنک حضورتان بودم

    خیلی خیلی خوش آمدید 🌺

    شعر بسیار زیبایی ست
    فضا سازی ها عالی ست
    تصاویر خیال بکر و منحصر بفرد است
    آفرین

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌺

    • مهتاب دوستان

      اردیبهشت 1, 1398

      سلام استاد گرامی ممنونم.فرصت نوشتن نداشتم ان‌شاءالا اگه بازهم بنویسم در خدمت سایت خوب و شاعران و اساتید توانمند و برجسته و صمیمی خواهم بود
      نظر لطف شماست ممنون که میخوانید🌹🌹

  2. زانا کوردستانی

    اردیبهشت 2, 1398

    درودتان

    احسنت شاعر جان

    موفق و موید باشید انشاالله

    👏👏👏👏👏

    شادکام باشید
    در پناه خدا
    🌹🌹🌹