🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 …

(ثبت: 213777) مرداد 31, 1398 

در خیابان خلوت خاطرات
تمنای تو را
تنها من نمی‌کشم
برگ‌های بیشمار
بی‌قرار می‌شوند

مهتاب دوستان(سرو)_۹۸/۵/۳۰

 

 

 

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. سلام و درود بر شما بزرگوار

    حق یارتان

    💐💐💐💐🌹🌹🌹🌹🍃🌿🍃

  2. علی معصومی

    مرداد 31, 1398

    سلام و درود
    🌿🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    در پناه خدا

  3. در خیابان خلوت خاطرات
    خواهش تو را
    تنها
    من، نمی‌کشم
    برگهای بی شمار
    بی‌قرار می‌شوند…

    … درود بانو

    خلوت
    در خیابان خاطرات،
    خواهش تو را تنها ” من ” می کشم
    برگ های بی شمار
    آوار میشوند درختان بی قرار، بیکار!

    (ابن هم از نگاه دیگر)

    • مهتاب دوستان

      مرداد 31, 1398

      درود و سپاس از حضور شاعرانه تان استاد گرامی🌹

      با برگ‌ها
      خاطرات
      بر سرم آوار میشوند
      هر خزانِ خیابان مرگ

      بداهه تقدیم شما🌹

  4. مهتاب دوستان

    شهریور 1, 1398

    درودها جناب یاری گرامی و ممنون از مهر حضورتان🌹

  5. طارق خراسانی

    شهریور 6, 1398

    سلام دختر پاکم

    چه شعر زیبایی!
    واقعا لذت بردم
    کاش آخرش «هنوز بی قرارند» ، بود

    در خیابان خلوت خاطرات
    تمنای تو را
    تنها من نمی‌کشم
    برگ‌های بیشمار
    هنوز بی‌قرارند

    بسیار عالی

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

    • مهتاب دوستان

      شهریور 6, 1398

      سلام و درود استاد گرامی
      این مدلی که شما نوشتین هم بسیار زیباست. من چون اشاره به پاییز و بر باد شدن برگها داشتم اینجور نوشتم.

      ممنونم که میخوانید به مهر

      🌹🌹🌹