🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی امیرمحمد آبک
تاریخ تولد: 1378/12/12
جنسیت: مرد
شهر: آذربایجان شرقی
بیوگرافی:

تورک - دانشجوی دبیری ادبیات - دکلماتور و گوینده - نقاش ( سیاه قلم )

آخرین اشعار امیرمحمد آبک

مغز های پوسیده

امیرمحمد آبک 09 آذر 1400

 

پوسیده ترین مغز ها را …

سایر

خوانش: 2095

سپاس: 1

تعداد نظر: 7

مادربزرگ

امیرمحمد آبک 10 آبان 1400

 

آن برگ خشکیده افتاد از درخت امّا چه سود

تک بیت

خوانش: 252

سپاس: 0

تعداد نظر: 1

حکایت لیلی

امیرمحمد آبک 28 مهر 1400

 

چون چشم نداشت چشم را میلی

رباعی

خوانش: 221

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

تنهایی نیمکت

امیرمحمد آبک 04 خرداد 1400

 

پشت حیاط نیمکتی کهنه و خیس خورده است

سپید

خوانش: 283

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

چاره

امیرمحمد آبک 04 اردیبهشت 1400

 

گویم چراغ از دل فروزم ، رخ نمای ای سرورم

خوانش: 224

سپاس: 0