🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین نوشته های لیلا دهقان منشادی
لیلا دهقان منشادی

اشك

لیلا دهقان منشادی 19 فروردین 1397

قطره ايي از اشكم به زمين چكيد

شمع شد و دائم گريست.

خوانش: 402

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

برگي از وجود تو جنگلي را به سماع برد.

خوانش: 208

سپاس: 1

تعداد نظر: 1