🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی یاسر مسعود
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر: هرات
بیوگرافی:
آخرین اشعار یاسر مسعود

معشوق سنگدل

یاسر مسعود 11 تیر 1400

 

رفتم و خبردار نشد یار از حال دلم

بحر طویل

خوانش: 810

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

تعداد نقد: 1