🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی آرین سهرابی
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر: تهران
بیوگرافی:
آخرین اشعار آرین سهرابی

شام غریبان

آرین سهرابی 04 شهریور 1400

بر شانه ام غم دنیا سنگینی می کند

ذکر مصیبتی است که جگر ، پاره می کند

سایر

خوانش: 208

سپاس: 1

تعداد نظر: 1