🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی سهیل ایزدی
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین نوشته های ادبی سهیل ایزدی

خاطره یک ذهن آشفته

سهیل ایزدی 15 مهر 1400

خاطره یک ذهن آشفته

شاید باید می دانستم  که تمامی آرتیست بازی های من به این نقطه ختم میشود …. جایی که به قول خیلی از اهالی فن و ادب و از ما بهترون که کیمیا و لیمیا و سیمیا را قورت دادن، آه گفتم قورت دادن یاد کتاب های کنکور افتادم، “ریاضی را قورت بده” “فیزیک را قورت بده” یکی ندونه فکر می‌کند ما یا تمساحیم و یا این کتاب ها حکم لوله باز کن را داشت. حالا فهمیدم مخاطب این جمله اصلا ما نبوده و نیستیم. در واقع پول مبارک ما بود که با ولع تمام قورت داده شد. این میان هم ممکن هست دوستانی باد در غبغب خود کرده و به صورت حق به جانب بر سر ما بکوبند که خود بودی که در چاه فکندی خویش را.

خوانش: 278

سپاس: 1