🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی محمد رضا خوشرو
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر: تهران.
بیوگرافی:

Instagram

mohammad.reza.khoshroo

YouTube

mohammadrezakhoshroo
محمد رضا خوشرو

آخرین اشعار محمد رضا خوشرو

💫سرزمین سنگی 💫

محمد رضا خوشرو 24 مرداد 1402

سرزمین سنگی 💫

توو هوای بس غم انگیز

ترانه

خوانش: 214

سپاس: 10

تعداد نظر: 9

🪬سپاس 🪬

محمد رضا خوشرو 07 مرداد 1402

🪬سپاس🪬

دل همه آغوش تو با یک غزل

چهارپاره

خوانش: 622

سپاس: 11

تعداد نظر: 11