🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 💫سرزمین سنگی 💫

(ثبت: 262943) مرداد 24, 1402 

سرزمین سنگی 💫

توو هوای بس غم انگیز
توو غروب سردِ پاییز
من سنی چُخ ایستییرم
به زبانِ ترکِ تبریز

تو همان شعاع نوری
به تفاوتِ دقایق
برسد کرانِ چشمَت
به تناسُبِ حقایق

بشود دوباره دیدت
دفعاتی از مکرّر
به تپش رسیده این بار
توی ساعات مقرّر

قلمم رو قلبت انگار
شده بازوان تقدیر
به فدایت این سیاهه
بزنم به علم تفسیر

به دلم بر آمده این بار
بِتَپَم چو ابر غمگین
بشود سَبکِ ترانه
باروک و متالِ سنگین

به دیار حیرت انگیز
تو مناجات بهاری
شب شعر و سوز و تحلیل
که رِسَد به گریه زاری

تو مُشابهِ حقیقت
تویی واسه من صداقت
تو که ناخدای عشقی
برسان به این لیاقت

تو یی سرزمین سنگی💫
تویِ منجلابِ غربت
تو یی آن شهاب ثاقب
که به قلبِ من اصابت

 

شاعر ؛ محمد رضا خوشرو

 

 

 

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    مرداد 24, 1402

    جناب خوش رو ارجمند
    درود بر شما
    بسیار زیباست
    🙏❤️🌹🌷🌺💐🍃

    • محمد رضا خوشرو

      مرداد 24, 1402

      درودها استاد

      خیلی لطف کردید

      موفق و موید باشید

      🌹

  2. شیدا شهبازی

    مرداد 25, 1402

    سلام و احترام
    بسیار زیبا و دلنشین
    در پناه خداشادکام باشید

  3. مریم محبوب

    مرداد 26, 1402

    درودها جناب خوشرو
    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸

  4. سیامک عشقعلی

    مرداد 27, 1402

    به به چوخ گوزل ✔️✔️✔️✔️💜

  5. مهدی سیدحسینی

    مرداد 29, 1402

    درود بر شما
    ماندگار باشید 🌹🌹

  6. مهدی محمدی

    شهریور 8, 1402

    سلام و عرض ادب استاد خوشروی عزیز

    شعر زیبایی بود

    دست مریزاد و قلمتان تابان 🌺❤️🌺❤️

  7. نسرین حسینی

    شهریور 12, 1402

    درودها برشما جناب خوشرو عزیز ترانه زیبا و دلنشینی بود
    قلمتون ماندگار
    🌺🌺💚💚