🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی امیررضا فرجوند
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار امیررضا فرجوند

میلاد کریم اهل بیت

امیررضا فرجوند 15 فروردین 1402

 

گر در پیِ ملجا و پناهی ، صلوات

رباعی

خوانش: 112

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

رباعیات رمضانی

امیررضا فرجوند 14 فروردین 1402

«این قافله ی عمر عجب می گذرد»

«شعبان و محرم و رجب می گذرد»

رباعی

خوانش: 253

سپاس: 2

تعداد نظر: 13

عید دیدنیِ رمضانی

امیررضا فرجوند 06 فروردین 1402

🔹طنز رمضانی🔹

ما بدین در نه پیِ عرض سلام آمده ایم

غزل

خوانش: 96

سپاس: 2

تعداد نظر: 6

🔹 عید نوروز 🔹

امیررضا فرجوند 03 فروردین 1402

 

عید آمد و عید آمد

خوانش: 101

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

🔹آخر الزمان🔹

امیررضا فرجوند 26 اسفند 1401

 

خدا آزاد کی سازی تو این دنیای زندان را؟

غزل

خوانش: 112

سپاس: 5

تعداد نظر: 12