🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی مهدی یوسفی
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار مهدی یوسفی

ایاغ

مهدی یوسفی 04 اردیبهشت 1402

 

پروانه گفت، آتش شعله که داغ نیست

غزل

خوانش: 126

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

دست مددکاران

مهدی یوسفی 03 اردیبهشت 1402

 

به گمراهی گذر کردیم ایام جوانی را

غزل

خوانش: 93

سپاس: 4

تعداد نظر: 1