🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی محمدمعین محمدی
تاریخ تولد: 1385/04/19
جنسیت: مرد
شهر: کاشان
بیوگرافی:

محمدمعین محمدی متخلص به منلی

آخرین اشعار محمدمعین محمدی

بوسه ی دلارام

محمدمعین محمدی 30 خرداد 1402

 

شرح دل خود با که بگویم که ز مستی

قطعه

خوانش: 76

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

اکسیر عشق

محمدمعین محمدی 29 خرداد 1402

 

مس را زر می نماید کیمیایِ دلربا

غزل

خوانش: 70

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

دلبر بی اعتنا

محمدمعین محمدی 28 خرداد 1402

 

می گریزی از من و جانم که جانانم تویی

غزل

خوانش: 68

سپاس: 1

قصه ی آخر

محمدمعین محمدی 27 خرداد 1402

 

کاش این دل باز گیرم از تو ای نامهربان

غزل

خوانش: 140

سپاس: 1

داستان پشیمانی

محمدمعین محمدی 26 خرداد 1402

 

به جبران آمد آخر دل، که دل، بندست به آن دلبند

غزل

خوانش: 76

سپاس: 3

تعداد نظر: 2