🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بوسه ی دلارام

(ثبت: 261086) خرداد 30, 1402 

 

شرح دل خود با که بگویم که ز مستی
دل گشته خرابات و لبالب ز شراب است

دردیست که جز باده ی لب های تو ما را
درمان نکند، گر بکند وهم و سراب است

دیدار تو گر قسمت ما گشت دوباره
نوشیدن پیمانه ی سرخ تو صواب است

سد غم دل بشکند از سیل نگاهت
بوسه زند آن روی مَهی که چو نقاب است

می خواستم از گل بگشاید لب خود را
عمریست دلم منتظرِ او وَ جواب است

چون لب به لب آرد ببرد باز دلم را
چشمان من از حسرت آن غرقه در آب است

 

✍ محمدمعین محمدی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 30, 1402

    درود بر شما
    غزل زیبایی سروده اید
    🌸🌿🌸🌿🌸🌿🌸🌿💐🌿🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا