🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی امید انصاری
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر: شیراز
بیوگرافی:
آخرین اشعار امید انصاری

واژ ه ها را بکار

امید انصاری 10 تیر 1402

 

واژ ه ها را که بکاری

خوانش: 63

سپاس: 0

تعداد نظر: 1

حنجره زخمی غزل

امید انصاری 09 تیر 1402

✍️امید انصاری

پارکبانی دیدم، سر فرو برده به آشغال کبیر

سپید

خوانش: 82

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

دیوار احساس غزل

امید انصاری 08 تیر 1402

✍️ام.انصاری

در شالیزار اقیانوس نگاه

سپید

خوانش: 94

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

شعر بنوشان که من خسته ام

امید انصاری 29 خرداد 1402

 

زیر این سقف گناه تکرار

خوانش: 70

سپاس: 0

آخرین نوشته های ادبی امید انصاری

شعر خوانی دکتر امید انصاری

امید انصاری 31 خرداد 1402

خسته ام .. خسته تر از آنچه که می پنداری

خسته از ” رفتنم ” این حادثه ی تکراری

خوانش: 76

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

یک لیوان شعر عصرانه

امید انصاری 30 خرداد 1402

✍️ام.انصاری

به سیاهی کلاغ ستانم

خوانش: 92

سپاس: 0

تعداد نظر: 1