🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار حفیظ(بستا) پورحفیظ

 

تقدیم به استاد صادق هدایت

غزل

خوانش: 146

سپاس: 7

تعداد نظر: 8

 

چشم‌هایش ستیغ کرمانشاه ، در پاسارگاد و هگمتانه ی من

غزل

خوانش: 127

سپاس: 2

تعداد نظر: 5

تقدیم به پدر عزیز: مظفرپور منوچهری و دل مهربانش!

جانم فدای تو که تکرار نمیشوی

غزل

خوانش: 157

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

 

شبی با یک بغل نی در هجوم بیقراری ها

غزل

خوانش: 107

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

 

وقتی که تنها می‌شوم با گریه یادت می‌کنم

غزل

خوانش: 69

سپاس: 1