🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وقتی که تنها می شوم

(ثبت: 263052) مرداد 28, 1402 

 

وقتی که تنها می‌شوم با گریه یادت می‌کنم
سخت است می‌دانم ولی یک روز عادت می‌کنم

در چشم تو یک حادثه رخ داد و دل آوار شد
از زخمی چشمان تو هر شب عیادت می‌کنم

من با حضور ضابطه تن بر نگاهی داده‌ام
قانون لبخند و گل و نان را رعایت می‌کنم

تو یک خدای مطلقی در منطق احساس من
از تو غزل می‌گویم و نذرت عبادت می‌کنم

دست تمام مردم اینجا پر از دلواپسی
باور بکن بر خالی دستت حسادت می‌کنم

ای حضرت عشق من ای من زائر دیدار تو
قسمت شود روزی اگر از تو زیارت می‌کنم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا