🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی رضا پریشان شیدا
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر: مشهد
بیوگرافی:

رضا پریشان شیدا
زاده ی غروب جمعه ی سوم اسفند پنجاه و دو
داستان می نویسد
نمایش نامه می نویسد
شعر می گوید
نقاشی می کشد
اما
از این میان
دلش با شعر است...

آیدی تلگرام:AsmanAbi1974@
"شاعران امروز ایران"
شما هم دعوتید!
https://t.me/+kEfk7saJWg9hOTFk

آخرین اشعار رضا پریشان شیدا

گناه کیست؟

رضا پریشان شیدا 11 آبان 1402

 

سُریده مژه به گونه‌ام

سپید

خوانش: 95

سپاس: 1

چهار گانه (2)

رضا پریشان شیدا 02 مهر 1402

 

یارب به سرِ کویش، سهل ست پریشانی

رباعی

خوانش: 151

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

خوانش: 182

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

چهارگانه (1)

رضا پریشان شیدا 26 مرداد 1402

 

دل اگرچه ناز دارد، به تَبَت نیاز دارد

خوانش: 225

سپاس: 2

تعداد نظر: 7