🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی علی کیهانی
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:

علاقمند به شعر، عکاسی، فیلمسازی و...

آخرین اشعار علی کیهانی

غلط انداز

علی کیهانی 20 آبان 1402

 

چشم مستش را که می چرخاند غلط انداز بود

سایر

خوانش: 87

سپاس: 2

پاییز

علی کیهانی 14 شهریور 1402

 

گرچه چو پاییز پر از زردی ام

غزل

خوانش: 104

سپاس: 0

بی خبر

علی کیهانی 11 شهریور 1402

 

ز گرماگرم تابستان

خوانش: 108

سپاس: 3

تعداد نظر: 4