🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی ساجده پاپی بالاگریوه
تاریخ تولد: 1379/11/25
جنسیت: زن
شهر:
بیوگرافی:

متخلص به قطره،زاده بهمن ۱۳۷۹ در خرم آباد است.
وی دارای دیپلم علوم تجربی، لیسانس تئاتر) طراحی صحنه و دانش آموخته ی فوق لیسانس ادبیات نمایشی است. از جمله فعالیت ها و آثار او نمایشنامه ی آدم ها و استکان ها می شکنند، نقد نمایشنامه در ماهنامه ی چوک، نقد طراحی لباس در فصلنامه ی آستین و چندین نقد و نوشته ی دیگر و دوکتاب رمان و نثر در حال انتشار می باشد.