🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی نیما علی کاهی
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار نیما علی کاهی

با سایه ای صبور

نیما علی کاهی 09 فروردین 1395

شب با سحر

به کوچه ی خورشید میروم

شعرنو-نیمایی

خوانش: 736

سپاس: 8

تعداد نظر: 12

تعداد نقد: 1