🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 با سایه ای صبور

(ثبت: 1087) فروردین 9, 1395 
با سایه ای صبور

شب با سحر

به کوچه ی خورشید میروم

در لابلای نور

با سایه ای صبور

با یک سبد،

که پر از بوی عاشقی ست…

شاید سحر،

مرا به بوسه ی گرمی به روز بُرد…

نقدها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 9, 1395

    سلام ودرود بر جناب نیما  علی کاهی

    خیر مقدم ………………………………………………………..

    در پناه خدا……………………………………………….

نظرها 12 
  1. معصومه عبدالهی

    فروردین 9, 1395

    سلام و درود بر شما

    به جمع شعرای پاک خوش اومدین

    مقدمتون گلبارون

    • نیما علی کاهی

      فروردین 11, 1395

      سلام ……… 

      ممنون از خوش  آمدگویی شما…

  2. محمد شیرین زاده

    فروردین 9, 1395

    درود دوست من زیباست

  3. سحر جهانی

    فروردین 9, 1395

     
    بسیا زیباست

    • نیما علی کاهی

      فروردین 11, 1395

      سلام ودرود خدمت شما 

      خانم جهانی ……

      سپاس از نگاه زیبایتان ….

      پایدارباشید 

  4. نگار حسن زاده

    فروردین 10, 1395

    سلام جناب علی کاهی گرامی

    خوش آمید به خانۀ خودتان.خیر مقدم عرض می کنم

    بسیار زیبا بود

    موفق باشید

    عیدتون مبارک

    سالتون سبز و شیرین

    و البته میلادتون هم مبارک

    • نیما علی کاهی

      فروردین 11, 1395

      سلام وعرض ادب خدمت شما 

      خانم حسن زاده 

      متشکرم از بابت خوش آمدگویی  تان 

      وتبریک تولد م  ازطرف شما ……..

      سالی پربرکت رابرایتان آرزومندم ……….

  5. سوگند صفا

    فروردین 10, 1395

    سلاااااام و عرض ادب

    خیر مقدم و خوش آمد….

    خیلی خیلی به جمع شعرای پاکِ شعر پاک خوش آمدین…

    عااالی بود و خوشحالم که از قلم تون میخونم.

    زنده باشین

    یاحق

    • نیما علی کاهی

      فروردین 11, 1395

      سلام خانم صفا 

      ممنون از خوش آمدگویی ونگاه زیبایتان …..

  6. عسل رادمنش

    فروردین 11, 1395

    سلام و مهر

    خوش آمدید

    بسیار عالی بود/مانا باشید

  7. نیما علی کاهی

    فروردین 11, 1395

    سلام   خدمت خانم رادمنش 

    سپاس  ازشما و نگاه زیبایتان  …………….

    پایدارباشید. ……..

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا