🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی منصوره نوروزی
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار منصوره نوروزی

قاصدک

منصوره نوروزی 30 شهریور 1395

تو همانی که نرفتی ز دل و یاد هنوز 

به شمیم نفست مستم و دلشاد هنوز 

خوانش: 411

سپاس: 3

تعداد نظر: 7

جنون

منصوره نوروزی 24 شهریور 1395

باورم کن که سخت بیمارم

خالی ازحس و خالی از دردم 

چهارپاره

خوانش: 439

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

شهاب آرزوها

منصوره نوروزی 18 شهریور 1395

بس که دل از دوریت غمگین و تنها مانده است 

از تو تصویری فقط در قاب رویا مانده است

خوانش: 612

سپاس: 4

تعداد نظر: 5