🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی حمید حسن عباسی
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار حمید حسن عباسی

شکنجه

حمید حسن عباسی 15 خرداد 1396

سخت تر از سخت ترم,سنگ تر از سنگ ترم….

وای اگر بشکند,قلب پدر سوز من…

بحر طویل

خوانش: 343

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

تنهایی

حمید حسن عباسی 27 اردیبهشت 1396

ای غم زده ی روح بزرگه شب و روزم,

در حال عذابم چه بسوزم چه نسوزم. .. 

مثنوی

خوانش: 274

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

فریب

حمید حسن عباسی 19 اردیبهشت 1396

زبانمان را به صلیب کشیده اند….

همه چیزمان را به پای فریب کشیده اند…

خوانش: 541

سپاس: 3

تعداد نظر: 7

فکر عاشق شدن

حمید حسن عباسی 04 اردیبهشت 1396

فکر عاشق شدنم از دو جهت کشت مرا…

بوسه ی تلخ زمختش دو جهت شست مرا….

قطعه

خوانش: 427

سپاس: 1

بیگناه

حمید حسن عباسی 31 فروردین 1396

قصه آنجا بود که خنجر  اعتماد را میبرید…

چوبه ی دار زیر پای بیگناه را میبرید.. 

دوبیتی

خوانش: 317

سپاس: 0

تعداد نظر: 4