🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی مصطفی غفاری
تاریخ تولد: 13671119
جنسیت: مرد
شهر: تهران
بیوگرافی:
آخرین اشعار مصطفی غفاری

آخرین شب

مصطفی غفاری 30 دی 1396

زندگیمان پر شده از سختی دوران بی تو

و هواها شده پر از دود غفلت های از تو

بحر طویل

خوانش: 281

سپاس: 2

تعداد نظر: 2