🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی علیرضا دادگر
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار علیرضا دادگر

طنز تلویزیون ایران????

علیرضا دادگر 16 اسفند 1396

حوصلم سررفته،برم ببینم تلویزیون چی داره????????????

(شبکه ۱)

ترانه

خوانش: 394

سپاس: 1