🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طنز تلویزیون ایران????

(ثبت: 5667) اسفند 16, 1396 
طنز تلویزیون ایران????

حوصلم سررفته،برم ببینم تلویزیون چی داره????????????
(شبکه ۱)
یک دقیقه ضبطمونو
قطع کنین
اون اقای عینکیو رد کنین
اون پایه ی دوربینو که میبینین
زود ببرین و پشت اون پرت کنین????
(شبکه۲)
نیششو ببین چه بازه
الانه که از خوشحالی بمیره
طلا نثارش کردن؟؟؟
نه بابا!
چون که به پاش یک جوراب زنانه ی شهینه????
(شبکه۳)
اوا خانوم بعد سه سال پسرشو پیدا کرده
با اشک شوق و دستای وا کرده
دخترشو توی بغل میگیره????
(شبکه ۴)
????????????????????????????????????????
(شبکه نسیم)
یک غذای ساده و ارزون داریم
با تخم مرغ جاسم و دخترش
با روغن گیاهی اذرخش
با وُک ده پارچه ی نوش آفرین
با گاز رومیزی مشرق زمین
و آخرش برای شستن ظرف
مایع ظرفشویی هارون داریم????

پشیمون شدم اصلا،میرم سراغ همون فضای مجازی????‍♂️????‍♂️????‍♂️

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا