🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی مجید ماه بانویی
تاریخ تولد: 13510606
جنسیت: مرد
شهر: تهران
بیوگرافی: میدانم روزی خواهم رفت...
آخرین اشعار مجید ماه بانویی

کوبیسمِ خفقان

مجید ماه بانویی 05 شهریور 1397

می چرخد، 

چَرمِ بافته شده

سپید

خوانش: 176

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

دل میزند سازی و عقلم یاز دیگر…

مجید ماه بانویی 03 شهریور 1397

دل میزند سـازی و عقلم سـازِ دیگـر 

نـجـوایِ هـریک مـی نمایـد رازِ دیگر

خوانش: 210

سپاس: 7

تعداد نظر: 4