🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین نوشته های فاطمه فقیه زاده«فقیرزاده»

غلط ننویسیم

سرهم‌نویسی، جدانویسی، حرف اضافه، حرف ربط، واژه‌های چنداملایی، نقطه‌گذاری و املای وام‌واژه‌ها از مفاهیمی هستند که عامل‌های مشخص‌کننده رسم الخط ها به‌شمار می‌آیند.

خوانش: 2885

سپاس: 1

تعداد نظر: 1