🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی سامان قاضیان
تاریخ تولد: 1368/04/11
جنسیت: مرد
شهر: تهران
بیوگرافی:
آخرین نوشته های ادبی سامان قاضیان

سبک آزاد تومبا دورا

سامان قاضیان 27 مرداد 1398

با سلام خدمت شاعران ارجمند پاک

در ویدئو ارسالی، چندین سبک نوازندگی به نمایش گذاشته شده است.

خوانش: 498

سپاس: 4

تعداد نظر: 5