🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی ح ک
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار ح ک

بداهه(پنجمین قانون)

ح ک 15 اردیبهشت 1399

 

انجیری شده ام

خوانش: 277

سپاس: 8

تعداد نظر: 2

آخرین نوشته های ادبی ح ک

عرض تسلیت

ح ک 17 اردیبهشت 1399

 

کل نفس ذائقه الموت

خوانش: 339

سپاس: 0