🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی علیرضا رستمی
تاریخ تولد: 1380/08/04
جنسیت: مرد
شهر: شیراز_اقلید
بیوگرافی:

رباعی سرای معاصر...
.
.
یک روح غمین و سردِ سرگردانم
سر خورده ام و اسیر این دورانم

سانسور شده اند سطر ها میدانی
من شاعر خسته، از تب آبانم