🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی نیما نورعلی
تاریخ تولد: 1379/04/23
جنسیت: مرد
شهر: کوهدشت
بیوگرافی:

شده در کوچه بن بست قدم برداری
با خودت شرط ببندی به خیابان برسد؟!...

آخرین اشعار نیما نورعلی

غمِ مادر زاد

نیما نورعلی 16 خرداد 1399

 

شاید نمی‌داند ولی از یاد خواهد برد

خوانش: 202

سپاس: 4

تعداد نظر: 3