🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی محسن پوررستم
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر: قصرشیرین
بیوگرافی:

شخصی با اصول و عقاید یک عاشق ...

آخرین اشعار محسن پوررستم

داغ

محسن پوررستم 29 فروردین 1400

 

دارم ای عشق ، داغی ز تو بر پیشانی

خوانش: 221

سپاس: 0

شروع ماجرا

محسن پوررستم 14 آذر 1399

 

آزاد شدی، این هم شروع ماجرا

سایر

خوانش: 384

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

تباهی

محسن پوررستم 30 خرداد 1399

 

اشکــم امشب به رخم خط تباهی می کشد

سایر

خوانش: 425

سپاس: 1

تعداد نظر: 2