🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تباهی

(ثبت: 228220) خرداد 30, 1399 

 

اشکــم امشب به رخم خط تباهی می کشد
مــــرغ دل در سینه ام صبر رهایی می کشد

ایـن دل بی همــــــــــدم پیر ستــم کش تا ابد
در ازای جــــــــرم خود جور جدایی می کشد

عقل من هم با همه حس عدالت پیشه گیش
در کنــار جـــــوی عشق رنج گدایی می کشد

ایــن نمــــایش اتفــاقـــاً در ســـرازیری عـمـــر
حســـرت بازیگـــــر نقش فــــراری مــی کشد

فکـــر مــن پیر است و در لابه لای خـــاطــرات
صـــد سخـــن از ابتدای نوجوانــی مــی کشد

دیگــــر این میــل جــوانــی در دل افسرده ام
تار زلـــف دلبرم با دل ستانـــی مــــــی کشــد

صـبـر من از صبر ایوب نبـــی افــزون تـر است
صبــر صــــابر بر درش آه تبانـــی مـــی کــشد

« م.بیداد »

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    مرداد 12, 1399

    صبر من از صبر ایوب نبی افزون تر است🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا