🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آب از سرم گذشت

(ثبت: 244511) دی 27, 1400 

 

“پر کن پیاله را”
که آب از سرم گذشت
بریز تا غم زمانه را فراموش کنم
دلخواه من نبود آنچه بر سرم گذشت

در سینه آرزویی نیست جز آهی
و خوش تر ز خمره نیست گریزگاهی

به هر چه می پرستی
از من مپرس و با من مگو
چه بر سر گذشت

سیاه مستم و
لعنت بر این سر گذشت

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):